ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Dual Profil Kft.  (székhely: 6000 Kecskemét, Hínár utca 15.  adószám: 13949493-2-03), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Dual Profil Kft.
A szolgáltató székhelye: 6000 Kecskemét, Hínár utca 15.

A szolgáltató telephelye: 6000 Kecskemét, Klebelsberg Kunó utca 96/B
A szolgáltató elérhetősége (e-mail): dualprofil@t-online.hu
Cégjegyzékszáma: 03 09 114 624
Adószáma: 13949493-2-03
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Brill Life Média Kft., 1037 Budapest, Bécsi út 85.

Alapvető rendelkezések

  1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről webshopok számára szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  2. A webáruházban megtalálható termékek nem csak online vásárolhatók meg, átvételi ponton személyesen is átvehetők, megvehetők. A feltüntetett árak a 27%-os áfát tartalmazzák, szállítási díjat és az esetleges utánvét díját nem.
  3. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek illusztrációként szerepelnek.
  4. A vásárlás menete:
    A vásárló válogathat a kategóriákban található termékek közül.
    A megfelelő terméket kiválasztva a kívánt mennyiséget beállítva a terméke(ke)t a kosárba helyezheti. Ha kiválasztotta az összes terméket, amit meg szeretne rendelni, akkor a kosár gombra kattintva megnézheti a kosár tartalmát. Ha már nem akar módosítani a rendelésén, akkor kiválaszthatja a szállítási módot és a szállítási címet. Ezek után tovább léphet a pénztárhoz.
    A számlázási adatoknál meg kell adni a számlán szereplő vezetéknevét, keresztnevét, (cég esetén a cégnevet, adószámot), címét (irányítószám, város, utca, házszám), a megrendelő telefonszámát és e-mail címét, valamint, hogy a szállítást ugyanerre a címre kéri-e. Továbbá megjegyzést is írhat további információként.
    Beállítható még, hogy előre utalással, vagy az ingyenes átvételi ponton készpénzzel fizet az áru átvételekor.
  5. Személyes átvétel átvételi ponton: 6000 Kecskemét, Klebelsberg Kunó utca 96/B
  6. Telefonon történő rendelés: Amennyiben a Vevő nem szeretne a honlapon keresztül rendelést leadni, telefonon is van erre lehetősége, munkanapokon, a 06 30 416 9232 telefonszámon.
  7. Banki átutalás: A Vevőnek lehetősége van a kiszállítás, vagy személyes átvétel előtt a megrendelt árut előre kifizetni az Eladó alább feltüntetett számlájára történő utalással. Az ezen fizetési módot választó Vevő részére az utaláshoz szükséges információkat az Eladó visszaigazoló e-mailben feltünteti. A rendelésről kiállított átutalásos számlát Eladó e-mailben megküldi a Vevőnek a megrendelt áru kiszállítását/átvételét követően. Amennyiben az Eladó számláján a vételár a rendelés elküldésétől számított 5 munkanapon belül nem íródik jóvá, úgy Eladó törli a rendelést, és nem köteles azt teljesíteni.

Az átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett neve: Dual Profil Kft.

Kedvezményezett bankja: MBH Bank

Kedvezményezett számlaszáma: 10300002-10334522-49020016

  1. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek: Rendelés leadása után, illetve a visszaigazolás után észlelt hibák javítására van lehetőség. Ilyen esetekben kérjük, hogy a webáruház e-mail címén a lehető legrövidebb időn belül jelezzék a hibásan megrendelt termék(ek) adatbevitele során javítási szándékukat!
  2. Fizetési lehetőségek: Előre utalással, kecskeméti átvételi ponton készpénzzel, posta pontokon, csomagautomatáknál bankkártyával, házhozszállítás esetén utánvéttel bankkártyával, vagy készpénzzel.
  3. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodnak.
  4. A megrendelések feldolgozása munkanapokon a beérkezéstől számított 24 órán belül megkezdődik.
  5. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül, amennyiben a termék készleten van, de erről e-mail-ben értesítést küld

a szolgáltató.

  1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
  2. A vevőt elállási jog illeti meg.
  3. Termékeinkre garanciát vállalunk.
  4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága illetékességét.